1 Augusti

Idag har det inte hänt så jätte mycket. Dagen började med att jag och mamma tänkte dra ner till stranden och lägga oss men självklart skulle det vara mulet hela förmiddagen så vi gick och åt världens tråkigaste frukost och sedan tog vi en promenad. Det slutade med att vi kom till At & t's (telefonbolag) större kontor i Santa Barbara där det visade sig att jag visst kunde få köpa en iphone mot en deposition på 500 dollar som jag får tillbaka om ett år. Efter att vi hade fått reda på den informationen så åkte jag och mamma en lite sväng med bilen och sedan stannade vi till i stan för att kolla på en cykel till mig, men bara kolla :) Idag blev det en mexikansk lunch, det var den sämsta måltiden hittills här borta, inte speciellt god faktiskt. Efter lunchen så åkte vi upp för att köpa en Iphone till mig :) Det tog dock sjukt lång tid innan vi fick prata med någon, sjukt segt :( men nu har jag iaf en iphone och ett amerikanskt mobilnummer :)
Middagen åt vi på en sjukt god restaurang. Jag åt baby back ribs med pommer och mamma tog någon konstig fisk med potatismos med vitlökssmak. Jag har inte så mycket att skriva om idag så det blir ett väldigt kort inlägg men det kommer mer någon annan dag ;)

SO LONG SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Linn

Fyfan va underbart Emelie! :D

Jag saknar dig jättejätte mycke bara så du vet!

puss påre gumman!

2009-08-02 @ 18:33:13
Postat av: Mikaela

Låter som ni har det grymt bra där borta!



Men du borde vara hemma i Sverige...saknar dig! :(

Hälsa mamma så hörs vi! <3

2009-08-02 @ 22:16:14
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0