16 augusti

Idag så vaknade jag runt 9 och orkade verkligen inte gå upp ville bara somna om men jag kunde inte ligga kvar i min källare så jag gick upp ganska snabbt och åkte ner till stan. Jag fick sitta vid Transit center (bussstationen) ett bra tag för jag väntade på Malin och Frida som hade beslutat sig för att cykla till stan. Efter ett tag så tröttnade jag på att sitta på TC så jag rullade upp till starbucks på min longboard där jag åt frukost, det blev en rostad ostbagel med philadelfia på och sen en kopp varm choklad :) riktigt gott faktiskt :) Efter ett tag så kom äntligen Malin och Frida och då gick vi förbi biblioteket i Santa Barbara, inte riktigt min grej men jag kommer väl behöva hänga där en del om jag ska klara av skolan. Efter biblioteket som kom solen fram och vi beslutade oss för att gå ner till stranden så vi var där ett tag. Nu är klockan snart 7 och jag vet inte riktigt vad som händer ikväll för det går inga bussar här omkring så jag kommer inte hem om jag går någonstans så jag ska nog bara sitta här och kolla på tv :)
PS. Jag har världens hemskaste backe upp till huset som jag bor i just nu, alltså den tar död på mig :( men jag har SJUKT mysig utsikt :)


Utsikten från huset där jag bor, inte den bästa bilden men aja :)

SO LONG SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej gumman, Du verkar ha det lite jobbigt just nu. Får hoppas på att det blir bättre snart. Kan du be Kathy om hjälp? Hon bör kunna hjälpa dej, som vet att du verkligen inte har någon stans att bo och har försökt få kontakt med din tidigare värdfamilj flera gånger? Jag tror inte du behöver vara rädd för att hon kan utvisa dej. Det finns flera som vet att du har haft stora problem med boendet. Hoppas allt ordnar sej.

Kramar Farmor

2009-08-18 @ 10:27:56
Postat av: emelie norberg

När börjar du då? :)

2009-08-18 @ 17:10:22
URL: http://emelienorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0