24 augusti

Jag vet att jag är SJUKT dålig på att uppdatera min blogg men det händer inte så jätte mycket just nu men kan väl berätta lite smått. Dagen började med att jag och Kathy rensade i köket där jag kommer att bo, sjukt tråkigt, men något måste man ju göra för att man får bo här gratis :) Efter de så åkte jag till skolan och köpte en bok till mig och sedan fick jag skjus ner till stan där jag mötte Frida och vi åt lunch, efter lunchen så blev det lite shopping för mig, eller jag kände att jag behövde en klocka så det blev en svart Guess klocka :) riktigt fin faktiskt, nu måste jag bara vänja mig vid att ha klocka runt armen :P
Just nu så sitter jag bara här och försöker ladda, för imorgon är det första dagen i skolan :O sjukt nervös, är jag iaf :P


Denna klocka blev det, fast med svart bakgrund :)

SO LONG SUCKERS

Kommentarer
Postat av: sosso

SNYGG !

2009-08-30 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0