28 Juli

Nu börjar min resa mot USA :) Jag har packat klart allt och väntar bara på att tiden ska gå, så pappa kommer hem och hämtar mig och mamma så vi kan åka mot arlanda. Dagen kommer att gå väldigt segt med tanke på att jag har en 14 timmars lång flygresa som väntar på mig men det kommer självklart bli nice med USA. Flygresan börjar ju då som sagt på Arlanda där tar delta airline mot Atlanta där vi ska mellanlanda i 2 timmar för att sedan åka vidare mot Los Angelse. Jag och mamma kommer att stanna i Los Angeles till den 31 Augusti och sedan drar vi upp till Santa Barbara och mitt nya hem :)
Jag hinner inte skriva så mycket mer nu för har massa att göra nu innan pappa kommer men ni får hare så underbart bra här hemma så ses vi igen den 14 december :)
Jag kommer sakna alla något enormt här hemma, vissa mer än andra <3
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt så ni vet vad jag sysslar med och så ni vet att jag lever ;)








SO LONG SUCKERS 


Kommentarer
Postat av: nelson

kul att jag och karin blev nämnda. vi följde faktiskt också med till arlandaaaaa.

2009-08-01 @ 01:36:22
Postat av: emelie norberg

hehe, du kmr hem på min födelsedag :P

2009-08-03 @ 18:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0