13 september

Okej jag vet, jag är världens sämsta person på att uppdatera men jag har faktiskt anledning den här gången. Jag har faktiskt varit sjuk nu sen förra lördagen och har mått så sjukt illa. Jag har alltså bara legat i sängen och knappt kunnat röra på mig. Jag åkte även in till doktorn två gånger för att jag inte mådde bra och ni kan ju tänka er vad mycket de kostade (första läkarbesöket=$150/1050kr + medicin=$45/315kr + andra läkar besöket=$110/770kr + ännu mer medicin=$22/154kr) Jag la alltså ner 2289 kr bara för att gå till läkaren och få min medicin, helt sjukt att det kostar så mycket. Men nu har jag börja känna mig bättre så nu måste jag börja äta ordentligen igen :)

För er som inte redan vet så har jag även beslutat mig för att åka hem. Jag trivs inte här, det är en för liten stad och lärarna i skolan (dom jag har iaf) är inge bra och jag känner inte att jag lär mig speciellt mycket på att vara här så det går bara åt en jävla massa pengar. Så jag kommer hem iaf :) Vet inte riktigt när än men det dröjer inte för lång tid, måste bara sälja lite saker innan jag kan dra.

Ses när jag kommer hem (:
SO LONG SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej hjärtat!

Krya på dig och välkommen hem.

Nu är kl 23 och det är dags att sova.

Var rädd om dig.

Kramar

2009-09-13 @ 22:48:21
Postat av: linn

Emelie jag saknar dig, kom hem NU!! <3 <3

2009-09-14 @ 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0