21 September

Imorgon blir det hemgång :) Nu är allt packat och klart :) imorgon blir det uppgång runt halv 8 för att duscha och sedan fixa iordning de sista inför avfärden från Santa Barbara California :) Självklart kommer jag saknar staden och Malin och Frida men som man säger, Borta bra men hemma BÄST :) Bussen går härifrån 10:20 och kommer fram till Los Angeles 12:30. Sjukt segt att vara på flygplatsen så tidigt med tanke på att jag inte får checka in mitt bagage förens kvart i 5 och planet går inte förens kvart i 7. Jag får iaf flyga den långa resan först, till Paris (det tar typ 10,5 timme). Väl i Paris så har jag två timmar att inte göra någonting på för att sedan ta nästa plan hem till kära STHLM :D Den resan tar bara två och en halv timme sen är man på arlanda, då är klockan 18:45 onsdag kväll :) Ska bli så skönt att komma hem :)


State Street, Santa barbara


Hamnen i Ventura

SO LONG SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du flytta hem?

2009-09-24 @ 16:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0