31 mars

Nu är snart spring break över, men inte riktigt än. På lördag är det floatopia :D det kommer bli sjukt kul, party på stranden. Idag har jag och Jen legat på stranden hela dagen, helt äckligt varmt med 28+ (i skuggan) jag trodde jag skulle svimma. Vi tog bussen till skolan och gick sedan ner till stranden där ifrån. Runt två kom trev och vi åt lunch på shoreline café , fick bli en ceasar sallad riktigt god faktiskt.
När vi hade varit på stranden i några timmar blev det hemgång och vi gick hem, tog oss lite drygt en timme, men vägen är så jävla mysigt så det gjorde inte så mycket :) Nu blir det snart läggdax för att gå upp hyfsat i tid imorgon för att åka in till stan och shoppa. Ska köpa lite nya kläder och även försöka hitta något till syster min, till studentpresent.
Jävla kräfta blev man idag, tog typ 20 minuter och jag va helt förstörd.
Älskade shoreline
SO LONG SUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0