27 Februari

Jag vet att jag är världens sämsta på att uppdatera men jag har så sjukt mycket i skolan. Det ända vi gör att att plugga eller vara i skolan, hinner knappt göra något annat.
I helgen dock tog vi en tripp till LA :D så jävla grymt skönt att komma bort några dagar. Vi åkte från santa barbara med greyhound bus, helt värdelöst bussbolag. jätte mycket konstiga människor och även väldigt ofräscha (för dyrt för dom bussarna). Resan började helt värdelöst, bussen kom inte så vi fick ringa taxi och så tog taxin inte kort sen var bussen sjukt sen typ 45 minuter pvga regn. Väl på bussen så fick jag sitta bredvid någon mupp som tog så sjukt mycket plats, typ en tredje del av min stol också. Trafiken gjorde ju inte saken bättre. Vi kom fram till LA en timme senare än vad vi skulle. När vi väl var framme i LA trodde vi allt det jobbiga var över men icke de, pga regnet och oscars galan så var det kaos i hela staden så vi fick vänta 30 minuter på taxin som skulle ta oss till Amanda. Taxin kostade 51 dollar :( Väl framme hos amanda så blev det pizza och Lakers :D för att senare dra vidare på lite party hos Alexi och hans roommates. Det var nog den längsta dagen i hela mitt liv, somnade typ 05:30 lördag morgon. På lördagen blev det en hel del sömn och sedan ner till third street i Santa monica, det är huvudgatan där dom har alla butiker. Jag gillar verkligen Santa monica, riktigt mysig stad och även mycket större än vår fis stad. På lördagskvällen blev det chill med big brother och filmer :) så skönt med en lugn kväll, första sen vi kom hit typ. Idag blev det Hollywood för att få lite bilder på hollywood skylten och även se lite inför oscarsgalan. Dagen slutade med en stressig promenad för att hitta till bussterminalen.
Oscars galan i hollywood, går inte att vända på bilden.
Kommer fler bilder på facebook imorgon.
Nu är vi äntligen hemma och har kollat på oscars galan, pluggat och nu är det film och alldeles strax blir det sängen, sjukt jobbig helg har det varit.


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0