10 Januari

Det verkar vara något fel på bloggen så den publicerade inte mitt inlägg igår här kommer det iaf.
Idag har vi varit på inskrivning i skolan, vi fick lite papper och fick veta lite tider inför veckan som kommer. Dagen har mest bestått av att går runt lite i stan och kollat lite i affärer, gått längst piren och även kollat runt lite på campus. Jennifer hittade sin favorit butik i hela Santa Barbara, en smyckes butik, typ glitter fast grymt mycket större och mycket mer grejer. Vi åt även på subway, sjukt gått det är, kommer nog bli ett x-antal fler måltider där :D  Jennifer har även packat upp allt och fixat i sitt rum idag så nu är hon iaf klar. Själv kan jag inte göra något än för jag inte har något att lägga mina kläder i men det fixas imorgon :)
Vi har även varit sjukt hurtiga och varit ute och sprungit, blev en tur på stranden i solnedgången, sjukt mysigt :D
Nu blir det film med Jennan, bring it on tror jag det blir :) sen sova, har prov i skolan imorgon så måste vara på topp.
La playa stadium, Skolans fotbollsplan
La playa stadium
Nedanför skolan
SO LONG SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja, då var du på plats igen. Resan var lite strulig såg jag, men allt gick bra till slut. Hoppas att du kommer att trivas bättre den här gången.

Det verkar vara ganska skönt där. Klart bättre än här hemma.

Det har varit ganska varmt några dagar och en hel del snö har försvunnit, men i morgon börjar det snöa igen.

Hoppas att det går bra på det första provet och att du kommer in på de kurser du vill. Vi hörs

Puss o Kram

Farmor

2011-01-11 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0