11 Januari

Morgonen var ganska seg, vakna runt 7 för att jag inte har ställt om dygnet än, sjukt jobbigt. Jennan som sov till typ 9 då hennes väckarklocka ringde, vad gör man då här btw my self utan någon tv? jo ingenting. När jennan väl vakna så var det frukost och då kom även Alan ut och sa att han hade fixat tvn, lite irreterande när man legat inne på sitt rum i 2 timmar och inte gjort ett piss.
Idag var vi i skolan igen för att göra engelska och matte prov, shit vad man märker att de var ett tag sen man gick i skolan sist, det gick sjukt dåligt. Vi hade då först engelska prov, uppsatsskrivning, då vi hade 20 minuter på oss att skriva ihop något som man var rädd för. Efter de så var det läsförståelse och grammatik, gud man är ju helt jävla värdelös :P Efter detta så hade vi mattetest och de behöver vi inte ens prata om, vi hade 45 minuter på oss att göra 50 tal. Det ända man tänker på är klockan längst fram i klassrummet som man bara ser ticka ner. Matte har och kommer alltid att vara mitt värsta ämne i skolan tror jag. Jag är så jävla värdelös på de.
När vi väl hade gjort klart alla prov så var vi självklart sjukt hungriga efter 4 timmar i skolan, så subway blev det. Det är så billigt på subway, en halv macka med dricka kostar mellan 40-50 kr, kan det bli mycket bättre? :)
Efter subway var det dax att försöka hitta något att förvara mina kläder i, så vi åkte till sears. Självklart så hade dom inte ett piss av de som jag behövde så vi fick åka tillbaka hela vägen hem, ganska frustrerande sådär.
Nu ligger jag iaf här i sängen och ska snart sova, ska upp till skolan imorgon igen och då ska vi vara i skolan vid halv 9 för att käka frukost. Btw så har jag och Jennan hittar världens bästa tv kanal :D CW, den visar alla grymma serier tex. gossip girl, one tree hill, vampire diaries, top model, 90210 och hellcats. Så vid 8-10 i stort sätt varje kväll kommer man ha en dejt med tvn ;)
Aja nu är det dax för att lägga huvudet på kudden och sova. Som sagt, uppgång tidigt imorgon.
Jennan sådär lagom glad :D
Btw, det här är i stort sätt dom ända bilarna som människorna kör här i stan, Sjuk nice bil.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej!

Skönt att ni kommit fram ordentligt och verkar ha det bra. Kämpa på med proven, det "lättar" nog framöver. Här hemma snöar det just nu och är ngn plusgrad. Har varit otroligt halt, så man slirar fram o tillbaka.

Pratade med mamma igår, hon var på Vrenavägen och fixade det sista.

Må så gott, vi hörs!

Kramar Mormor

2011-01-12 @ 07:28:19
Postat av: Anonym

det var väldigt vad sjukt det var här? hehe.

och föresten är inte subway så mycket billigare där dåååå. en macka här kostar mellan 40-50, visst utan dricka men ändå maha!

jag har skaffat gymkort nu! vi kanske skulle ha en tävling??? :D

2011-01-12 @ 23:25:43
Postat av: nella

// nellshy

2011-01-12 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0