12 Januari

Idag har det varit en väldigt seg dag. Har varit i skolan från halv 9 till typ 12 och bara suttit och lyssnat på massa lärare som har snackat, sjukt tråkigt.
Efter vi hade varit i skolan så blev det Subway till lunch och sedan gick vi och köpte nya telefoner, vilket var grymt från början tills vi märkte att dom typ har lurad oss, så imorgon ska vi gå tillbaka till dom och snacka med dom. Idag köpte jag även en longboard :D woho, fyfan va det är mysigt att glida runt på, jag älskar det verkligen.
Just nu sitter jag och Jennan och kollar på hellcats, ganska bra serie faktiskt, får väl försöka börja kolla på den.
Snart blir det läggdax för att sedan ha sovmorgon imorgon, ingen skola imorgon så kan sova hela dagen :D


SO LONG SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej, hörde att det gått bra på proven även om det inte kändes bra. Grattis!! Tänk positivt så går allt bättre :-)

Hade ni inte beställt telefoner som ni skulle få nästa vecka?? Hoppas det löser sig!

Vi hörs till helgen kanske??

Ha en skön torsdag, vi har snart fredag här :-)



Puss och Kram

Mamma

2011-01-13 @ 20:50:53
Postat av: Farmor

Hej igen, mitt förra inlägg verkar inte ha kommit fram, så jag försöker igen.

Måste du vara då hård mot dej själv, när det gäller proven?. Jag tror att det kommer att bli bättre bara du blir varm i kläderna. Det är klart att du är lite "ringrostig" efter att inte ha pluggat på ett bra tag.

Var lite snäll mot dej själv.

Tänker på dej mycket.

Kram

Farmor

2011-01-14 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0