17 Januari

WOHO, det är så jävla bra väder, blir så glad. Idag tog jag och Jennan en liten promenad till en park som ligger en bit här ifrån för att steka lite och spela lite boll. Vi konstaterade sedan att det blev alldeles för varmt för att vara där uppe så det fick bli en lite längre promenad ner till stranden :D WOHO säger jag bara, första doppet för i år ;) det var dock helt stört kallt, någonstans mellan 10-14 grader kanske, det stack i fötterna efter bara någon sekund, men det var riktigt skönt efteråt.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Se upp med solen! du vet hur känslig du är hahaha!

Du kommer i alla fall va brunare än mig när vi ses

Ha det skönt/Pappi

2011-01-18 @ 14:22:08
Postat av: Mami

Woaw - första doppet (ever) i Stilla havet - men inte det sista hoppas jag?? Kan ju låta vattnet bli lite varmare tills nästa gång... :-) Vi har också plusgrader, iallafall några stycken.

Det är kul när du lägger upp bilder så man får se hur det ser ut. Hur går det med löpningen/träningen då? ...och situpsen??

Jag har skickat dina högtalare idag, det tar nog en vecka innan de kommer fram men nu är det iallafall på väg.

Ha det så bra! Kram Mami

2011-01-18 @ 18:55:49
URL: http://linalike.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha jättekul pappa, du ska ju golfa där precis innan jag kommer hem så tror knappast jag kommer vara brunare :P



Nej klart det inte blir sista :p med tanke på hur varmt det är redan nu och det bara är Januari, tänk hur varmt det kommer bli i typ maj, man kommer vara tvungen att bada för att överleva :D

Det går inte så bra men det kommer ju bli bättre när vi får börja gymma för då måste vi ju :)

Okej tack så mycket :)

2011-01-18 @ 19:14:29
Postat av: Farmor

Oj vad skönt det ser ut.

Här hemma i har täckning överpoolen rasat ihop, så vi får hoppas att den klarar sej tills snön försvinner. Nu kan vi inte göra något. Det dröjer tills VI kan bada.

PS. var försiktig med colan DS.

Kram

Farmor

2011-01-19 @ 17:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0